walau sehebat mne pon kita... walau setinggi mne pon kita belajar... walau besar mne pon kejayaan kita.... tanpa restu dan doa ibubapa kita... cm kehidupan kita tiada keberkatan......

Followers

Para Tetamu

Friday, 16 September 2011

Aku Dan Sesuatu

Entri kali nie agak syahdu n kejiwangan la pulak an..hahaha....nak buat cmna an...diri aku,aku punya suka lah..


Ramai yg kata aku nie sombong ataupon dlm bahasa ibundanya "POYO".....urmm betol ka??....ye kot...kahkahkah...whatever la apa korang nak kata..mulut org nie bukan boleh tutup pon...lantaklah an..pulun jew la...


Untuk pengetahuan korang sume kalau aku sombong pon  bersebab k...yelah,da org tu sombong ngn aku,aku pon sombong balik la...hanya org yg benar2 kenal aku je tahu yg aku nie jenis org yg cmne...aku pon ingat satu pesanan nie..biar poyo jgn hipokrit ye korang!!!...agak2 koranglah yer mne lebih teruk???..poyo ke hipokrit...mesti pikir berkali2 an...korang je la yg dpt bezakan k...


ha,apa kata kita masok plak bab cintan cintun nie...jom layan jiwang ngan lelaki ini...poyo seyh!!...urm,dulu aku pernah la "fall in love' pon aduinya...tu dia aihh..bahasa mat salleh la katakan..penting jgak english education....so jgn malas menuntut ilmu...eeh,,da melalut da nie...k2...back 2 our topic,CINTA..mmg senang diungkapkan,tp berat seyh nk mengalami nyer..penuh rintangan dan cabaran...dulu aku pernah jatuh cinta...CInta Pertama tuh!!!..tp xbertahan lama...cuma 11 bulan je hubungan kitaorg..ntah lah..sebenarnya aku masih kabur lg dgn jawapannya sebab apa dia xnak teruskn hubungan tu...terkejut n terkuciwa jugak lah time tu...sedih seyh!!!..aku nak dia tahu yg aku syg sgt kt dia...tp nak buat cmna an...perasaan org bukan boleh dipaksa adoinya pon...mungkin disebabkan perangai aku yg suka bermain2 kot suka gelakkan dia bila ada masalah...aku just nk bg dia hepy jer sbb xnk bg dia kusut or sedih ngn masalah dia tu..tp anggapan dia salah kt aku..aku da try k jelaskan sume..tp xberhasil lah...benar kata org cinta pertama kita mmg susah nk lupakan...

so.mnx maaflah kalau aku nie mmg susah nk berkawan atau tegur wanita2 nie kan...susah ckit nk caya..tp aku tau xsume cm2...harap maklum...mne xnyer kesetiaan aku dibalas dgn kekecewaan..time tu mmg frust menonggeng la...bila pikir2 kn balik aku suka tolong mmber aku yg sedang hangat bercinta nie..bile dyorg bergaduh ke xpon ade mslah ke aku mst tolong jernihkn balik apa  yg keruh tu..SEBAB??...satu je..aku xnak lah kawan2 aku rasa cmna yg aku rasa...so,wanita2 yg diluar sana jgn lah suka slahkn pasangan tu...buat2 lh berbincang ea..jgn pikir perasaan sendiri jer ce pikir perasaan bg kaum Adam pulak nie...kitaorg yg lelaki nie pon ade perasaan jugak an..tp da kalau perangai lelaki pon da melampau nak buat cmna an..NO KOMEN!!.

ok2...jiwang2 da abez da...  la nie cter plak pasal kegemaran aku...ape yg aku suke ek??urmmm...kalau waktu lapang tu aku suka dgr lagu2 jiwang..my favourite...cewah!!nie muka je legend ni tp hati ada taman woo...muka comel pe..cewah..(perasan la pulok)..hahaha...bab makanan pulak aku paling suka ayam@pucuk ubi masak cili api n sambal petai..lg sedap kalau mak aku yg masak..berpeuh makan...dok la bwh kipas besar mana pon..peluh tetap kuar nye la..nikmat rezeki ALLAH tu mampu diungkapkan dgn ALHAMDULILLAH...penampilan pulak aku suka jugak bergaya lagak macho nie..yelah,org kn menilai kita lg aspek pemakaian kita.so,kenalah tunjukkan yg terbaik..mne la tau boleh buat manantu..ahaks~~..ceh2 promo meta..hahaha...=)..

oklah kawan2..cukup la untuk entri kali nie..lain kali zul tulis lg yok~...ingat...berkawan biar beribu,berkasih biar satu,bercinta kena ingat pada yg SATU!!!..


~hatiku terkenang di sebalik awan~
begitulah awan nano nano nano nano nano..

Post a Comment

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...